<-اخبار بارسا-> href="http://newsofbarcelona.loxblog.com/rss.php" />
آنچلوتی: برای شکست دادن ویارئال، نیاز به تکرار عملکردی مشابه دربی داریم کارلو آنچلوتی پیش از دیدار فردا شب تیمش در رقابت های لالیگا مقابل ویارئال به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. خسه، تیم ملی اسپانیا و برزیل 2014: "من از عملکرد او بسیار راضی ام – همه ما از او راضی هستیم. او در بازی های زیادی حضور داشته و خوب بازی کرده است. اما او هنوز جوان است و ما باید مراقب او باشیم. الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد اتفاقاتی که ممکن است در آینده رخ دهد، نیست." خسه و پتانسیل بردن توپ طلا در آینده: "همانطور که گفتم، الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد چنین مسائلی نیست. رئال مادرید خیلی خوش شانس بوده که چنین بازیکن با استعدادی در آکادمی خود داشته است. سال گذشته مربی جوانان باشگاه کار فوق العاده ای انجام داده است و حالا ما بازیکنی داریم که آماده بازی کردن در تیم اصلی است. پیشرفت او هنوز تمام نشده است. او استعداد فوق العاده ای است، و همه در این مورد توافق نظر دارند اما این اولین سال او با تیم اصلی است و او نیاز به کار کردن بیشتر دارد. او باید درک کند که هنوز نیاز به پیشرفت دارد و ما باید به او کمک کنیم." بیل تحت فشار: "همه از عملکرد خسه خوشحال هستند. با او، ما تیم قوی تری هستیم، و این باعث خوشحالی همه است، از جمله بیل. در ابتدای فصل، مردم شک داشتند که او بتواند چیزی به تیم اضافه کند." رقیب فردا، ویارئال: "روز چهارشنبه ما دیداری پر فشار مقابل اتلتیکو انجام دادیم و برای شکست دادن ویارئال، نیاز به تکرار عملکردی مشابه داریم. آنها تیم خوبی هستند و ما در بازی رفت مقابل آنها به زحمت افتادیم. به خاطر تلاش زیادی که در بازی چهارشنبه داشتیم، دیدار سختی خواهد بود اما من مطمئنم که بازیکنانم می توانند یک بازی پر فشار دیگر را نیز انجام دهند." رفتارهای خشن در دربی: "من در دربی های زیادی بازی کرده ام، و می دانم که همیشه رقابت زیادی وجود دارد و بعضی وقت ها می تواند به درگیری در زمین منجر شود. من به عملکرد شاگردانم افتخار می کنم و نیازی نیست که چیزی به آنها بگویم چرا که آنها بسیار خوب و با قدرت بازی کردند." نگرانی از مصدومیت ها: "تنها نگرانی من از بابت ژابی آلونسو، دی ماریا و په په است." مصدومیت بیل: "من همیشه حقیقت را گفته ام و هر موقع که نیازی به گفتن حقیقت نداشته ام، چیزی نگفته ام. وقتی من گفتم که بیل در دیدار چهارشنبه شب استراحت خواهد کرد، دلایل اینکه چرا ریسک نکردیم را توضیح دادم – می توانست مصدومیت او عود کند. در تمرینات ضربه ای به ماهیچه ران او وارد شده بود و او به مدت 20 روز غایب بود، اما حالا او آماده بازی کردن است.

 


http://u.goal.com/330200/330236_heroa.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: